Hľadajte podľa oblasti Hľadajte na mape Lyžovanie v Taliansku, ktoré si zamilujete Dovolenka v Rakúsku Zoznámte sa s Gigim Návrat hore


Často kladené otázky – FAQ

oblibene historie mapa napiste
telefon 02 2063 3182
Po-Pia: 9.00 - 16.00
Kam chcete ísť?
Zadajte oblasť ...
Kedy a na ako dlho? 30.03. - 15.06.2024 / 1 týždeň
Koľko osôb?4 dosp.
hľadať
lupa
 
italie

Často kladené otázky


1. Koľko nás môže byť maximálne v apartmáne? Môžem vziať osobu navyše?
Maximálny povolený počet osôb v apartmáne je uvedený v popise ubytovania, konkrétne vždy v zátvorke za názvom každého typu apartmánu. Pokiaľ je povolené, môžete vziať navyše dieťa do 2-3 rokov. Treba ale počítať s tým, že pri obsadení apartmánu maximálnym počtom osôb môže byť priestor apartmánu stiesnený. Ak je vás viac osôb ako je maximálny povolený počet, obráťte sa na nás, radi vám pomôžeme vybrať väčší, vhodnejší apartmán. V prípade, že by ste sa na mieste chceli ubytovať vo väčšom počte ako je povolené, ubytovateľ vás môže odmietnuť ubytovať.
2. Môžem cestovať i so psíkom?
Väčšina apartmánov a hotelov taký pobyt umožňuje a vy tak nemusíte nechávať vášho psíka doma. Na každé ubytovanie s touto možnosťou vás upozorní ikona psa. V niektorých letoviskách sú pre vašich štvornohých miláčikov zriadené psie pláže - dovolenku si tak môžete užiť všetci.
3. Je bazén pri ubytovaní otvorený po celý deň? Je jeho prevádzka obmedzená?
Bazény sú v prevádzke väčšinou v rozmedzí jún - september, ale v závislosti na počasí sa môže táto doba skrátiť. Prevádzka bazénu je štandardne obmedzená počas dobu siesty, teda od cca 12:00 - 16:00 hod., kedy je bazén uzavretý. Ubytovanie, kde je k dispozícii bazén nájdete ľahko podľa ikony bazénu.
4. Budem platiť ešte niečo na mieste?
V niektorých prípadoch je nutné na mieste uhradiť poplatky navyše - často sa jedná o spotrebu energií, záverečné upratovanie, vyžiadané parkovanie, príp. iné. Tieto poplatky sa platia v hotovosti (EUR) po príjazde na miesto. Niektoré letoviská vyberajú pobytové taxy, ktoré sa hradia taktiež pri príjazde. Prehľadné informácie o povinných/ nepovinných poplatkoch nájdete na našom webe. Nie ste si nimi istí? Radi vám pomôžeme.
5. Je možné mať v apartmáne/ hotelovej izbe Wi-Fi pripojenie a akú kvalitu môžeme očakávať?
Možnosť využívať Wi-Fi pripojenie poznáte podľa ikony Wi-Fi. Väčšina prázdninových areálov je ale veľmi rozľahlá a Wi-Fi bohužiaľ, vzhľadom k počtu pripojených osôb, nemusí fungovať tak, ako ste zvyknutí. Pokiaľ z akýchkoľvek dôvodov potrebujete kvalitné internetové pripojenie, odporúčame vám si ho zabezpečiť napr. cez mobilného operátora.
6. Môžem mať pri rezervácii požiadavku na umiestnenie apartmánu / izby?
Vašu požiadavku vždy radi odovzdáme talianskej strane, nakoľko sa však nejedná o službu za príplatok, jej splnenie bohužiaľ nemôžeme 100% garantovať. Prideľovanie konkrétnych apartmánov je väčšinou plne v kompetencii talianskeho partnera. Ak si chcete počas dovolenky vychutnať krásny výhľad na more, odporúčame vyberať z kapacít, ktoré takú možnosť ponúkajú za príplatok. S výberom Vám radi pomôžeme!
7. Je vždy na mieste prítomný delegát?
Slovenský, príp. český delegát je k dispozícii pre pobyty s autobusovou dopravou. Pre pobyty s vlastnou dopravou je k dispozícii len vo vybraných letoviskách. V prípade, že sa v danom letovisku alebo oblasti nachádza delegát príp. asistenčná služba, telefonický kontakt i meno delegáta obdržíte v pokynoch na cestu. Máte obavy o jazykovú bariéru či problémy počas cesty? Po celú dobu Vášho pobytu bude k dispozícii telefonická linka (HOTLINE), kde vám v prípade núdze radi pomôžeme.
8. Je možný predĺžený/ skrátený pobyt?
I také pobyty sú samozrejme možné! Tam, kde talianska strana povoľuje, vám pobyt rovno ponúkneme - možnosti nájdete na našich webových stránkach v popise ubytovania v časti Pobyt. Radi vám overíme i pobyty inak ako sobota/ sobota.
9. Môžem sa ubytovať behom dopoludnia? V akom časovom rozmedzí sa môžem ubytovať?
Ubytovanie prebieha počas odpoludnia (po talianskej sieste), teda od cca 16:00 do 19:00 hod. Dopoludnie je určené predchádzajúcim klientom, kontrole a uprataniu. Odporúčame vám naplánovať si príjazd až na odpoludnie - vyhnete sa tak zbytočnému čakaniu. V prípade, že nestíhate prísť včas, informujte nás o tom, aby sme neskorší nástup mohli nahlásiť ubytovateľovi. Niektorí ubytovatelia vyberajú za nástup na ubytovanie po 19:00 hod. poplatok.
10. Aký typ elektrických zásuviek sa v Taliansku používa?
Zásuvky sú v Taliansku odlišné od tých našich. Odporúčame vám zakúpiť si redukciu - ľahko ju zoženiete i na mieste. Môžete ju tak využívať opakovane pri ďalších dovolenkách v Taliansku.
11. Ako je to s parkovaním, keď cestujeme s dvomi autami? Čo znamená parkovanie do vyčerpania miest?
Vo väčšine prípadov je garantované 1 parkovacie miesto/ apartmán. Ďalšie parkovacie miesto je buď možné priplatiť si na mieste (ak ubytovateľ ponúka takú možnosť) alebo je nutné nájsť parkovacie miesto v blízkosti ubytovania (podľa možností zdarma/ za poplatok). Priestory pre parkovanie sú bohužiaľ smerom bližšie k pláži obmedzené - veľa kapacít má tak parkovanie do vyčerpania miest. V týchto prípadoch nie je parkovacie miesto garantované a miesta sa obsadzujú podľa príjazdu. V prípade plného obsadenia parkoviska je tak opäť nutné náhradné miesto vyhľadať v okolí.
12. Aké doklady potrebujeme pri ceste do Talianska?
V rámci Európskej únie je možné cestovať len s občianskym preukazom, na cestu do Talianska si tak nemusíte brať cestovný pas. Každý cestujúci, vrátane detí, musí mať platný cestovný doklad. Podmienky cestovania nájdete na webových stránkach Ministerstva zahraničných vecí SR, v sekcii Cestovanie a konzulárne info.
13. Čo robiť v prípade, že cestujem s maloletým dieťaťom a nie som jeho zákonný zástupca?
V tom prípade odporúčame vziať si so sebou písomný súhlas rodiča (zákonného zástupcu) s cestou dieťaťa do zahraničia. Podmienky cestovania nájdete na webových stránkach Ministerstva zahraničných vecí SR, v sekcii Cestovanie a konzulárne info, Cestovanie maloletého dieťaťa.
14. Môžeme si pri pobyte v apartmáne dokúpiť stravu?
Pri väčšine apartmánov je pobyt bez stravy a bez možnosti jej dokúpenia. Niektoré villaggia ponúkajú možnosť dokúpenia stravy na mieste alebo majú reštauráciu/pizzeriu v areáli. Taliansko ponúka jednu z najlepších svetových kuchýň - bola by veľká škoda nevyužiť túto príležitosť a nepochutnať si v niektorej z miestnych reštaurácií.
15. Môžeme platiť kauciu platobnou kartou?
Kauciu je nutné uhradiť na mieste v hotovosti (EUR). Táto kaucia je vratná a bude vám v deň odjazdu, po kontrole apartmánu, spätne vrátená. Budete odchádzať skôr? Žiadny problém! Všetko dopredu nahlásime talianskej strane a dohodneme s ňou i spôsob vrátenia kaucie.
16. Aké je základné vybavenie apartmánu?
Apartmány sú vždy vybavené základným nábytkom, pevnými či rozkladacími lôžkami a prostriedkami na upratovanie. Kuchynský kút je vybavený chladničkou a základným vybavením pre prípravu a konzumáciu stravy. Niektoré apartmány môžu byť vybavené nadštandardne, napr. kávovarom, mikrovlnnou rúrou či umývačkou riadu - všetko nájdete v popise apartmánu na našich webových stránkach. Je nutné si sebou viesť posteľnú bielizeň a uteráky? V niektorých prípadoch je posteľná bielizeň a uteráky už v cene apartmánu alebo je možné si ich priplatiť na mieste. Pokiaľ táto možnosť nie je, je nutné vziať si všetko vlastné.
17. Musím upratať kuchynský kút/ apartmán?
Pokiaľ nie je upratanie kuchynského kúta/ apartmánu v cene alebo za príplatok na mieste, je nutné kuchynský kút/ apartmán upratať. Upratanie kuchynského kúta nesúvisí s uprataním apartmánu, týka sa odmrazenia a upratania chladničky, umytia riadov a podlahy a vynesenia odpadkov. V prípade, že klient kuchynský kút neuprace, môže si talianska strana poplatok za upratanie odpočítať z kaucie.
18. Čo je súčasťou ALL INCLUSIVE?
Čo zahŕňa ALL INCLUSIVE nájdete v popise konkrétneho ubytovania, v odstavci STRAVOVANIE. Nie je vždy pravidlom, že príplatok ALL INCLUSIVE zahŕňa automaticky plnú penziu. Často sa jedná len o nápoje pri jedle. U niektorých hotelov tento príplatok zahŕňa i možnosť konzumácie snackov, či miestnych alkoholických nápojov v určených hodinách. Súčasťou ALL INCLUSIVE môže byť i plážový servis (1x slnečník + 2x ležadlo/ kreslo). Hľadáte podobne výhodný pobyt? Zavolajte nám a my Vám pomôžeme vybrať podľa Vášho želania!
19. Ponúkate autobusovú dopravu ku všetkým zájazdom?
Autobusovú dopravu ponúkame len k niektorým kapacitám v určitých letoviskách. Ostatné nami ponúkané pobyty sú možné len s vlastnou dopravou. Informácie k autobusovej doprave nájdete na našom webe, v sekcii Doprava. Potrebujete zaistiť možnosť transferu z vlakovej stanice či z letiska? Všetko pre vás overíme!
20. Aké sú platobné podmienky? Kedy a ako môžem platiť?
Platbu je možné previesť na základe potvrdenia rezervácie, ktoré vám zašleme na e-mail. Tu nájdete variabilný symbol (číslo rezervácie), číslo nášho účtu i presnú čiastku k úhrad. Platbu je možné rozdeliť do 2 záloh - 50% do dvoch pracovných dní a doplatok do 30 dní pred odjazdom. V prípade skorých odjazdov je nutné platbu previesť obratom. Môžete platiť prevodom z účtu alebo priamym vkladom na náš účet u Tatrabanke. Všetko necháme len na vás! Máte individuálne požiadavky? Prosím, napíšte nám.
21. Môžem si uplatniť finančný príspevok od zamestnávateľa?
Samozrejme, úhrada formou príspevku od zamestnávateľa je možná. Stačí vám len fakturačná adresa vášho zamestnávateľa, požadovanú výšku úhrady a prípadné ďalšie podmienky vystavenia faktúry. Príjemnému stráveniu dovolenky už nebude nič brániť!
22. Môžem si zakúpiť dovolenku i v mieste môjho bydliska?
Naše pobyty je možné si objednať jednoducho prostredníctvom webových stránok www.ludor.sk, telefonicky na: 02/2063 3182 alebo e-mailom info@ludor.sk. V mieste vášho bydliska je možné využiť služby našich províznych predajcov. Vždy vám radi pomôžeme!
23. Čo máme robiť v prípade, že nemôžeme na pobyt nastúpiť?
Ak nemôžete z akýchkoľvek dôvodov na pobyt nastúpiť - dajte nám, prosím čo najskôr vedieť. Pobyt je nutné stornovať, pričom výška storno poplatkov záleží na počtu dní pred odjazdom. Podrobné stornovacie podmienky nájdete na našich webových stránkach v sekcii Všeobecné podmienky. Ochorel niektorý z cestujúcich? Odporúčame objednať si súčasne s pobytom komplexné cestovné poistenie, ktoré zahŕňa i poistenie stornovacích poplatkov (do max. výše 80 % storno poplatkov). Prípadné podklady pre poisťovňu vám pripravíme.
24. Kedy a ako obdržím pokyny na cestu?
Pokyny na cestu obdržíte na váš e-mail 8 - 10 dní pred odjazdom (podmienkou je 100% úhrada pobytu). V prípade záujmu vám môžeme zaslať pokyny na cestu fyzicky (poštou). Súčasťou pokynov je voucher - ubytovací poukaz (je nutné ho predložiť pri nástupe na ubytovanie), cestovné poistenie (v prípade, že ste si ho u nás objednali) a cestovné informácie (odporúčaná trasa, mapa ubytovania, GPS, rady na cestu, všeobecné pokyny, výšku diaľničných poplatkov a typy na výlet).
 
 


Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, napíšte nám e-mail »
 
 
ubytovani